یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

چگونه !

آره، قلق داره دیگه. اول وارد Peter Answers شوید. جعبه زیر را می بینید؟ دو قست داره، Petition و Question.

Petition قسمتیه که شما از پیتر مودبانه درخواست می کنید که به سوال شما پاسخ بدهد. در قسمت Question هم سوال خودتان را می پرسید.

کلک زیرکانه ای که در این سایت نهفته شده اینه که یک کاربر می تواند خودش جواب سوال را موقع تایپ کردن Petition به پیتر بدهد طوری که هیچ کس متوجه نشود و بعد از پرسیدن سوال مثلآ دوست تان که کنار تان نشسته می بیند جواب صحیح است.

توضیح دادنش یکم سخته، باید خودتان امتحان کنید تا بفهمید چی می گم. ببینید باید در قسمت Petition بنویسید Peter please answer خوب؟

حالا بگذارید یک مثال بزنم، می خواهیم از پیتر بپرسیم ماشین دوست من، مهران چه رنگی است؟ من می دانم که ماشین مهران سفید است.

حالا موقع تایپ کردن Petition کافی است اول دکمه نقطه را فشار دهم بعد جواب را تایپ کنم (White) و بعد که جواب تمام شد دوباره نقطه را بزنم و ادامه Petition را تایپ کنم.

در این هنگام موقعی که من تایپ می کنم White در اصل کلمه White دیده نمی شود و ادامه پتیشن به طور اتوماتیک تایپ می شود و به نظر می آید که من دارم Petition را تایپ می کنم. در نتیجه وقتی اینتر می کنم جواب صحیح دیده می شود.( این یعنی یک حقه و کلک جالب برای سرکار گذاشتن دوستان ! )

Peter Answers Virtual Tarot



 

کلک کار را متوجه شدید؟

حالا اگه دوستم بگه بده خودم امتحان کنم چی؟

اگر دوست تان بخواهد امتحان کند چون از کلک فشار دادن دکمه نقطه باخبر نیست هیچ جوابی از قبل به پیتر داده نمی شود و در نتیجه برنامه یک جواب گمراه کننده می دهد. مثلآ می گوید «تو به اندازه کافی به من باور نداری» یا یک چیزی شبیه به آن. در نتیجه از قبل باید مقدمه چینی کنید که دیگه این به خلاقیت و هوش و ذکاوت خودتون بر می گرده.

اگر جوابی که می خواهم وارد کنم از خود عبارت Peter please answer طولانی تر باشه چی؟

اگر این طوریه اول توصیه می کنم یک تجدید نظر روی سوالی که می خواهید بپرسید بکنید. اگر پاسخ طولانی تر باشد مشکلی پیش نمی آید، می توانید عبارت بالا را ادامه دهید و بنویسید Peter please answer the following question.

من ایده این برنامه را خیلی دوست دارم و به نظرم خیلی زیرکانه است. یک چیز خنده دار براتون بگم که چند وقت پیش با یکی از دوستان حدود 20 نفر را در آن واحد سر کار گذاشتیم. شوخی نمی کنم، بیست نفر! این شوخی تا جایی پیش رفت که عده ای به این نتیجه رسیدند که این برنامه به یک بانک اطلاعاتی فوق العاده عظیم متصل است و عده ای گفتند این برنامه می تواند تصویر اتاق را از طریق وب کم ببیند و پردازش کند. اینجا نقش اصلی دوست من این بود که به من شک کند و من را متهم به کلک زدن کند، بعد خودش امتحان کند و در کمال تعجب ببیند که جواب صحیحه و سعی کند دیگران را قانع کند که نخیر کلکی در کار نیست! ابتکار را خوشتون اومد؟

حالا یک چیز خیلی بد تر، در زمینه همین ابتکار بهتون بگم که کسی را می شناسم که دوستانش با این سایت باهاش شوخی کردند به این صورت که با موبایل به دوست دیگری که در بیرون خانه منتظر بود یواشکی زنگ زده بودند و موبایل را انگار که در حال استفاده نیست روی میز انداخته بودند که آن طرف بتواند مکالمات بین آنها در اتاق را بشنود. بعد از اینکه پاسخ چند سوال صحیح از آب درآمد و این دوست فلک زده کم کم داشت سایت را باور می کرد رفیقش از پیتر می پرسد «من چطور می میرم؟» و پیتر می گوید «با گلوله» می پرسند چه کسی؟ می گوید «یک خلافکار مسلح» می پرسند کجا؟ می گوید «در خانه یکی از دوستات» و بعد می پرسند کی؟ و پیتر تاریخ همان روز را می نویسد.

حالا اون دوست شان از طریق موبایل فهمیده که الان وقتشه و شروع می کنه محکم کوبیدن به در. بنده خدا داشته از ترس سکته می کرده.

قول بدهید از این کار های شیطانی نکنید. در ضمن من هیچ مسئولیتی در قبال استفاده ای که شما از این سایت می کنید ندارم و مسئولیت آن تمام و کمال به عهده شخص شماست.

این را بدانید که،

- مثل جلسات احضار روح، دانش این برنامه جادویی به دانش افراد داخل اتاق محدود است.

- چرا همیشه کاربر اول از شما می پرسد «چه می خواهی ازش بپرسم؟» و بعد Petition را تایپ می کند؟! اول بخواهید که Petition را تایپ کند بعد سوال را بپرسید.

- متن Petition را نمی توانید Ctrl+V کنید!

در آخر چند نکته اضافه کنم،

- اگر هنوز موقع تایپ کردن روی کیبورد دنبال حروف می گردید قید سر کار گذاشتن دوستان تان با این سایت را بزنید.

- سوالات ساده بپرسید، وقتی بخواهید برنامه را بیش از حد باهوش نشان دهید خیلی سریع لو می روید.

- اگر خودتان جواب سوال را نمی دانید به جای تلاش برای تغییر سوال خودتان مثل پیتر جوابی مبهم بنویسید.

- اگر دوست تان انگلیسی بداند و سرچ کردن هم بلد باشد این حقه شما زیاد دوام نخواهد آورد.

- از این سایت استفاده نادرست نکنید و کسی را با آن آزرده خاطر نکنید. مسئولیت استفاده از این سایت به عهده شخص شماست.

برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیلک کنید.

 

Peter Answers


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 / 8 / 1390برچسب:پاسخگوی خودکار به سوالات, ] [ 10:2 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User